קצת
עלינו

כיום ‘טאלנט מדיה’ הינו
הבית ספר היחידי שמכשיר תלמידים בצורה מקצועית ומעשית. בוגרים שלנו
עובדים בתעשייה בתפקידים שונים, יוצרים תוכן, מפיקים,
מביימים. בקיצור הם
בעצמם טאלנטים.

טל שבתאי

מנכ”ל בית ספר ‘טאלנט מדיה’

מאז שאני זוכר את עצמי אהבתי תקשורת. גם מאחורי הקלעים וגם מול המצלמה – תמיד ידעתי שזה התחום שאעסוק בו בחיי. עם זאת, לא דמיינתי שיגיע יום שבו אפתח בית ספר ללימודי תקשורת ומדיה מעשית, ושאני בעצמי אכשיר תלמידים שיעבדו בתעשייה ויוכלו להתפרנס בעצם ממקצועות התקשורת.

כיום 'טאלנט מדיה' הוא בית הספר היחיד שמכשיר תלמידים הן מקצועית הן מעשית. הבוגרים שלנו משתלבים בתעשייה בתפקידים שונים – יוצרים תוכן, מפיקים ומביימים. בקיצור, הם בעצמם טאלנטים!

כיצד הכול התחיל?

בגיל צעיר למדתי משחק, תקשורת וטלוויזיה. הייתי שחקן בערוץ הילדים ושדרן רדיו בירושלים. בשלב מסוים חזרתי בתשובה. צברתי ניסיון רב במגוון תחומים ותפקידים: מפיק ובמאי של משדרי סליחות בערוץ 14, בכאן 11 ובערוץ 98; עוזר במאי ומנהל הפקה בסדרה "עוד ניפגש" בכאן 11, תאגיד השידור הישראלי; במאי, תסריטאי ופרזנטור של פרסומות בערוץ 14; במאי-נתב בקשת 12 ובחדשות 13; בשנת 2018 הקמתי את חברת 'טאלנט – בית הפקות תוכן וּוידאו' שייצרה ומייצרת עד היום מאות סרטוני תדמית ושיווק.

כיום, אחרי 15 שנים בתעשייה, אני שמח וגאה להיות המייסד והמנכ"ל של 'טאלנט מדיה' – בית הספר ללימודי תקשורת ומדיה למגזר החרדי והדתי.

בשנת 2021 יזמתי את פרויקט 'ערך מוסף' – מגזין כלכלה וצרכנות בהובלת בוגרי בית הספר "טאלנט מדיה". המגזין משודר בערוץ 98. אני מאמין שבית הספר שלנו ימשיך להוביל את המהפכה בתחום התקשורת במגזר החרדי והדתי גם בשנים הבאות. החזון שלי הוא להקים יחד עם בוגרי בית הספר ערוץ טלוויזיה שישדר דוקו-ריאליטי, תוכניות אירוח ופוליטיקה אמיתית.

בית הספר 'טאלנט מדיה' – בית ספר יחיד מסוגו במגזר הדתי והחרדי המציע תוכנית לימודים בהפרדה מלאה לגברים ולנשים.

אני מזמין אתכם להצטרף אלינו ולהיות חלק מהמהפכה בעולם התקשורת.

כחלק מתוכנית ההשמה של בוגרינו,
אנו גאים להציג את פרויקט הדגל של 'טאלנט מדיה':
המגזין 'ערך מוסף' –
מגזין כלכלה וצרכנות שבו משתלבים מיטב הבוגרים של בית הספר

נא בדוק את החיבור שלך לאינטרנט